1.1. Splošno Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine za poslovne partnerje (B2B) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Za primere, ko v Splošnih pogojih poslovanja pogoji niso specificirani ali so morebiti v neskladju z omenjenimi zakoni, avtomatsko obveljajo zakonska določila. Pri nakupu veljajo tudi splošni prodajni pogoji podjetja Sfera IT Storitve d.o.o.
Spletno trgovino https://www.b2b.sfera-it.si (v nadaljevanju Sfera B2B) upravlja podjetje Sfera IT Storitve d.o.o., Beloruska ulica 7, 2000 Maribor, davčna številka SI 34069372, matična številka 3367797000, v nadaljevanju upravljavec.
Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete Splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne trgovine Sfera B2B izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne trgovine Sfera B2B ne uporabljate. Podjetje Sfera IT Storitve d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev spletne trgovine kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja.
Upravljavec kot prodajalec preko spletne trgovine prodaja blago izključno pravnim osebam.
1.2. Dostopnost podatkov Upravljavec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja Sfera IT Storitve d.o.o.
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
- bistvene značilnosti artiklov, ki so na voljo v spletni trgovini
- dostopnost artiklov (vsak artikel , ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve
- način plačila in dostave
1.3. Registracija Za dostop in uporabo spletne trgovine Sfera B2B je potrebna registracija na spletni strani https://www.b2b.sfera-it.si, kjer obiskovalec izpolni in uspešno odda registracijski obrazec. Upravljavec aktivira uporabniški račun po pregledu poslovnih podatkov in strinjanju obiskovalca s splošnimi pogoji poslovanja za pravne osebe. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je zakoniti zastopnik pravne osebe ali da je s strani pravne osebe pooblaščen za sklepanje kupoprodajnih pogodb z uporabo informacijske tehnologije.
1.4. Preklic registracije Uporabnik lahko prekliče svojo registracijo tako, da pošlje elektronsko sporočilo z zahtevo za izbris registracije na elektronski naslov info@sfera-it.si. Upravljavec bo po prejemu zahteve za izbris izbrisal podatke uporabnika. Preklic registracije za uporabnika pomeni prekinitev uporabe spletne trgovine Sfera B2B.
1.5. Naročilo Naročila, ki se sklicujejo na Sferino ponudbo se sprejemajo pisno po pošti, preko elektronske pošte, faxa ali preko splete trgovine B2B. Z uporabo elektronskih komunikacijskih poti stranki soglašata, da imajo tovrstna naročila značaj pisnega naročila. Za dostop do spletne trgovine Sfera B2B je potrebna registracija, kjer uporabnik pridobi prijavne podatke za dostop do spletne trgovine. Uporabnik s klikom na gumb ˝Dodaj v voziček˝ izbere željen artikel. Artikel se shrani v voziček. Uporabnik lahko v voziček shrani več artiklov. Ko želi uporabnik zaključiti nakup klikne na simbol vozička v zgornjem desnem robu spletne trgovine. Odpre se voziček z izbranimi artikli. Uporabnik lahko poljubno spreminja količino artiklov ali artikle odstrani iz vozička. S klikom na »Nadaljuj« uporabnik nadaljuje na naslednji korak, kjer preveri naročilo, izbere način plačila in dostave ter s klikom na »Oddaj naročilo« zaključi nakup. V primeru uspešno oddanega naročila, je uporabnik o tem obveščen z obvestilom v spletni trgovini, po elektronski pošti pa prejme izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. V kolikor se uporabniku ne prikaže potrditveno obvestilo v spletni trgovini in hkrati ne prejme potrditvenega elektronskega sporočila, pomeni, da je prišlo bodisi do tehnične napake ali napačno vnesenih podatkov. Uporabnik lahko postopek ponovi ali pa kontaktira podjetje Sfera IT Storitve d.o.o. na info@sfera-it.si ali na 059 129 200. Prav tako na omenjeno telefonsko številko ali e-poštni naslov sporočite, če ste po oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu.
Uporabniku so v spletni trgovini Sfera B2B zmeraj na voljo podatki o statusu in vsebini naročila, ki jih uporabnik najde v sklopu "Moj račun > Pregled naročil". Upravljavec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče uporabnika na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Pri dobavi artiklov, ki jih upravljavec nima na zalogi v lastnem skladišču, je upravljavec izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do prodajalca. Prek elektronske pošte oziroma telefonsko bo upravljavec uporabnika sproti obveščal o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov.
1.6. Dostava Dostava artiklov se lahko izvede na dva načina:
1. Preko dostavne službe (doplačilo, odvisno od velikosti in teže paketa).
2. Osebni prevzem (brezplačno).
1.7. Račun Upravljavec uporabniku pošlje originalen račun v 8 dneh po opravljeni dostavi. Na računu bosta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost svojih podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede nepravilnosti podatkov na izdanih računih upravljavec ne bo mogel upoštevati.
1.8. Cene Vse cene artiklov v spletni trgovini Sfera B2B so navedene v EUR in ne vključujejo davka na dodano vrednost (DDV). Cene prav tako ne vključujejo stroškov dostave. DDV in stroški dostave se obračunajo in uporabniku prikažejo v postopku naročila, kjer so v pregledu vozička prikazane cene brez DDV, DDV in strošek dostave.
1.9. Plačilni pogoji Spletna trgovina Sfera B2B omogoča naslednje načine plačevanja:
Pogodbeni partnerji so upravičeni do plačila po računu v dogovorjenem roku (po pogodbi) ali datumom, določenim na izdanem računu.
- S plačilnimi karticami (Visa, Visa-Electron, MasterCard, Activa Maestro, Activa)
1.10. Reklamacije Pri uveljavljanju reklamacij je kupec dolžan posredovati upravljavcu vse podatke o reklamiranem blagu z natančnim opisom napake in dokumentom, ki dokazuje istovetnost blaga (številka dobavnice ali računa). Upravljavec pripravi reklamacijski zapisnik in ga posreduje kupcu ter v primeru upravičene reklamacije organizira vračilo artikla preko dostavne službe na stroške upravljavca.
Upravljavec ne sprejema vračil blaga ali reklamacij blaga brez predhodne odobritve. V primeru nedogovorjenega vračila ali reklamacije blaga kupec krije vse stroške prevoza in vračila blaga, kot tudi stroške obdelave reklamacije, ki jih določi upravljavec.
V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah pričakujemo vaše sporočilo na naslov: info@sfera-it.si.
1.11. Omejitev odgovornosti Upravljavec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini, kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, zaloga ali cena spremenijo tako hitro, da upravljavec ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru bo kupec o spremembah obveščen in mu bo omogočen odstop od naročila ali zamenjava naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo kakovosti izdelka.
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno trgovino ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav vzdrževanja. V primeru tehničnih težav v spletni trgovini si pridržujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil bomo uporabnike obvestili v najkrajšem možnem času in jih seznanili z nadaljnjimi koraki. Uporabniki morajo sami zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne trgovine in uporabo le-te. Uporabnik mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo v spletno trgovino (elektronski naslov, geslo).
1.12. Pritožbe in spori - Upravljavec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
- V primeru pritožb, sporov, težav se kupec na upravljavca lahko obrne na telefonsko številko 059 129 200 ali po elektronski pošti na info@sfera-it.si. Pritožba se odda pisno preko elektronskega naslova info@sfera-it.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
- Na vse pritožbe se upravljavec odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
- Stranki pogodbe sta sporazumni, da bosta vse spore iz te pogodbe oziroma pogodbenega razmerja reševali sporazumno, v kolikor do sporazuma med strankama ne bi prišlo, je za razsojo pristojno sodišče v Mariboru.